BORN THIS WAY

kommer världen gå under i morgon?.. aja skitsamma, livrädd är ja, men ja bryr mig inte, ska inte tänka på det o passa på o njuta ifall att!;) denna helgen kommer ju bli rolig/mysig och helt enkelt bra, så inte rätt helg o dö under.. väntar gärna lite till!;)

dagen va soft, idag igen. på svenskan gick i t arken och fick gratis fika, jatack! haha.
ska nog snart klippa gräset snart när pappa kommer hem, o tjäna lite pengar;)

jag för ngn dag sen.. har bestämt mig, ska bli blond! ;) haha, får se hur det bli, riktigt ljust denna gången ist, o ingen slingning utan färgning för typ 100 spänn ist för hela tusen, för mke, en förmögenhet för mig, eftersom ja betalar det sj.. naeee, det är slut på det nu!;)

och sen kommer ja ju slippa färga i sommar eftersom solen bleker så bra:)

xoxo julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0