like i love you - R.I.O

tack för igår amanda, lina, mirre, martin, arre, adde, oliver o ni andra. allt blev inte som det hade tänkt sig men vi hade iaf mysigt igår tycker jag♥! tack för de! sen orkar ja inte me att mitt hår e så slitet , börjar snart gräva ner mig.. måste klippa mig o vill inte ha kort hår. bajs. 
inte mitt hår på bilden, men det ser väl nästan ut så känns det som, men konstigt nog gör plattången att det ser mindre slitet ut..?
 

imorgon äre midsommar♥ wie, blir nog ut t lina och grilla o käka sen in t stan o ha lite roligt me kompisar, vi får se, det blir som det blir, men vi håller iaf ihop, amanda o lina!;) ska nog göra en sån där fin sommarkrans och allt, men ja vet inte vad ja ska ha på mig, kämpigt!:( hahah pust..






puss/eran julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0