eh, hej?

hej alla glada, och inte glada! jag sitter här me min pappas laptop och checkar överallt och ingenstans, inte så kul men det är ju lördagkväll, liksom vad ska man annars göra?! haha. inte bra, intebra.. aja, mitt liv suger just nu,men det släpper snart, hoppas ja. eller lite iaf, man får lära sig leva me det som är svårt! så är det, tyvärr.har varit me om mke i mitt liv och det är inte ofta ja lipa..de innan, men ändå sen min häst dog så äre som om ja har kommit in i ngn gråtålder, så gråter ngn annan kompis så börjar ja me lipa, så ja fick en rejäl "avlipning" igår.. haha.
men nog snack om det!

imorogn blire att ba softa, man kan ju hoppas att solen kommer tillbaka snart... aja, nuuu ska ja sluta klaga hahaha!
ikväll blire nog att kolla ngn film o så, kommer inte ihåg om ja redan har sagt det, haha.. aja, det blir ingen bild idag för ja ser inte barnvänlig ut, usch, måste nog rycka upp mig!;)
 aja puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0